۶۰ لیتر سهمیه بنزین خردادماه امشب واریز می‌شود وجود ۵۶۰ هزار واحد خالی در کشور آخرین تحولات بازار پس از وقوع حادثه هوایی یارانه معیشتی، امشب قابل برداشت است (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سال گذشته ۴۲۸۰ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان پرداخت شد یارانه نقدی اردیبهشت ۱۴۰۳ کی واریز می‌شود + جزئیات فعال کارگری: کارفرمایان برای تبدیل وضعیت شغلی کارگران همکاری کنند واکنش شخصیت‌های اقتصادی به شهادت رییس‌جمهور مصرف گاز در ایران ۶ برابر متوسط جهانی وضعیت پرشدگی سد‌های خراسان‌رضوی و کشور + جدول (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اونس جهانی رکورد زد بورس تعطیل شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰ واحد منزل مسکونی رایگان به مدت ۳ ماه در اختیار خانواده‌های سیل زده سپاه ۶۹ مشهد پیشرفت برقی‌سازی خط راه‌آهن مشهد-تهران صفر است | ۱۰۰ واگن مسافربری نو وارد شبکه حمل‌ونقل ریلی می‌شود نرخ میوه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول رئیس دایره بیمه کشاورزی خراسان‌رضوی: پرداخت غرامت به کشاورزان استان به‌سرعت انجام می‌شود بورس ۶۲ هزار واحد ریخت! | ۹۴ درصد نماد‌ها منفی شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) مبلغ اجاره آپارتمان در منطقه راهنمایی مشهد سر به فلک کشید (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت فعالیت بازار طلای مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب در سکه همچنان وجود دارد سکه به کمتر از ۴۰ میلیون تومان سقوط کرد | حباب سکه کاهشی شد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: تمام پروژ‌ه‌ها می‌تواند تبدیل به یک طرح جامع زیرساختی در شرق کشور شود

  • کد خبر: ۱۷۴۸۵۰
  • ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
استاندار خراسان رضوی: تمام پروژ‌ه‌ها می‌تواند تبدیل به یک طرح جامع زیرساختی در شرق کشور شود
استاندار خراسان رضوی گفت: تمام پروژ‌ه‌هایی که در طول این مسیر قابل طراحی است می‌تواند تبدیل به یک طرح جامع زیرساختی در شرق کشور شود، قابل دفاع است.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری در دومین نمایشگاه معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، عنوان کرد: موقعیت خراسان رضوی در ارتباط با صادرات و ترانزیت یک موقعیت بسیار خوب و استثنایی است.

وی افزود:‌ مهم‌ترین ویژگی خراسان رضوی وجود امام رضا (ع) است که یک انگیزه قوی برای تمام سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند که در جوار آن حضرت به فعالیت اقتصادی بپردازند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر آن، خراسان رضوی نقطه تلاقی کریدور شمال به جنوب و غرب به شرق که نقطه بسیار با اهمیتی از نظر فعالیت‌های اقتصادی است، محسوب می‌شود.

نظری بیان کرد: مسیر ریلی افغانستان اخیرا از خراسان رضوی آغاز به کار کرده و به سمت هرات ادامه و در مراحل بعدی به عمق کشور افغانستان ادامه پیدا خواهد کرد. ظرفیت ریلی سرخس نیز یک ظرفیت مهم ریلی برای ارتباط با کشور‌های آسیایی میانه محسوب می‌شود.

وی گفت: با توجه به عقب‌ماندگی‌هایی که در شرق کشور موجود است و تمام مسئولان بر آن مشرف هستند، امیدوارم بتوانیم با استفاده از ۲ ظرفیت خراسان رضوی شامل حضور امام رضا (ع) و تلاقی خراسان رضوی در کریدور شمال به جنوب کشور و دسترسی به آب‌های آزاد چابهار، شرایط ایجاد مسیر ریلی در این استان برای ارتباط با کشور‌های آسیای میانه فراهم شود.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: تمام پروژ‌ه‌هایی که در طول این مسیر قابل طراحی است می‌تواند تبدیل به یک طرح جامع زیرساختی در شرق کشور شود، قابل دفاع است.

نظری خاطرنشان کرد: خراسان رضوی می‌تواند پروژه‌های مشترکی با منطقه آزاد چابهار برای ایجاد یک رابطه موثر و هدفمند و آغاز ارتباط چابهار با کشور‌های هدف، تعریف و اجرایی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->